نقد و بررسی

آشنایی با پاور بانک ریمکس REMAX ومعرفی 6 محصول آن

آشنایی با پاور بانک ریمکس REMAX ومعرفی 6 محصول آن

آشنایی با پاور بانک

در طی سالیان اخیر، با این که بسیاری از تولید کنندگان موبایل های هوشمند تلاش داشته اند تا ظرفیت گوشی های خود را بالا ببرند، اما همچنان در برخی از مواضع، کاربران با مشکل اتمام شارژ باتری مواجه هستند که می تواند بسیار اذیت کننده باشد. مدت هاست در بازار لوازم جانبی موبایل، پاور بانک ها جایگاه خود را در میان کاربران پیدا کردند.

آشنایی با پاور بانک ریمکس REMAX ومعرفی 6 محصول آن

امروزه برند های مختلفی از پاور بانک ها را تولید می کنند که یکی از بهترین آن ها، ریمکس است. برای آشنایی با ویژگی های پاور بانک ریمکس حتما این مطلب را مطالعه کنید.

آشنایی با انواع پاور بانک ریمکس

پاور بانک ها در انواع مختلفی تولید می شوند و هر کدام از آن ها ویژگی های مختلفی دارند. اما عملکرد آن ها مشابه با یکدیگر است. در ادامه برخی از بهترین پاور بانک های ریمکس را بررسی می کنیم.

پاور بانک ریمکس RPP-108 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

آشنایی با پاور بانک ریمکس REMAX ومعرفی 6 محصول آن

پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر REMAX مدل RPP-108 یکی از بهترین پاور بانک های موجود در بازار است که توسط یک شرکت معتبر تولید شده است که می تواند عمر طولانی را تضمین کند.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در هنگام خرید پاور بانک به آن توجه می شود، باتری و میزان ظرفیت آن می باشد. این پاور بانک دارای باتری فوق العاده ای است که به شما امکان می دهد تا گوشی خود را به دفعات زیاد با آن به راحتی شارژ کنید.

نوع باتری این پاور بانک لیتیوم پلیمری می باشد که یکی از بهترین نوع باتری است که در بسیاری از لوازم جانبی و پاور بانک ها استفاده می شود.این باتری بی نظیر دارای ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که بسیار قدرتمند است.

قابلیت های ویژه پاور بانک ریمکس RPP-108 این است که می تواند با گوشی هایی با قابلیت شارژ سریع نیز سازگار باشد و آن ها را به صورت فستFAST شارژ کند. برای مثال شارژ سریع برای گوشی های اندروید ۲۲.۵ وات می باشد و برای گوشی های آیفون ۱۸ وات است. همچنین گوشی های اندروید را می تواند در ۳۰ دقیقه به ۶۰ در صد و گوشی های آیفون را در ۳۰ دقیقه به ۵۰ درصد برساند، کا این بسیار عالی است و شما می توانید قبل از بیرون رفتن گوشی خود را به راحتی شارژ کنید

پاور بانک Remax مدل RPP-108 دارای ۳ درگاه ورودی و ۳ درگاه خروجی می باشد که می توانید از آن ها به راحتی برای گوشی های خود استفاده کنید. این پاور بانک دارای ۲ عدد پورت خروجی USB می باشد که می توانید با کابل های USB، گوشی های خود را شارژ کنید. همچنین دارای ۱ پورت Type-c می باشد که مس توانید هم به عنوان خروجی و هم به عنوان ورودی استفاده کنید. یعنی هم می توانید گوشی را شارژ کنید و هم از طریق آن ها، پاور بانک را شارژ کنید. و اما تعداد ورودی های دیگر آن یکی پورت میکرو می باشد و دیگری پورت برای کابل شارژ آیفون LIGHTNING USB می باشد که می توان به راحتی هر کدام از کابل ها را برای شارژ کردن پاور بانک استفاده کرد.

طراحی بی نظیر پاور بانک ریمکس RPP-108 داری ابعاد د اندازه ای بسیار مناسب که در کیف یا جیب شما جا نی شود. ابعاد آن ۱۴۷*۶۷*۲۴ میلی متر است که به راحتی آن را به همراه گوشی در دست گرفت. پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ریمکس مدل RPP-108 از بدنه ای پلاستیکی ساخته شده است که در برابر ضربه ها و افتادن های ناگهانی بسیار مقاوم است. این محصول فوق العاده دارای دو رنگ سفید و سبز یشمی سیر است.

خرید پاور بانک ریمکس RPP-108 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاور بانک ریمکس RPP-180 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

آشنایی با پاور بانک ریمکس REMAX ومعرفی 6 محصول آن

در دنیای امروزه که اکثر امورات زندگی روزمره در بیرون از منزل انجام می گیرد، اتصال به برق شهری یک مشکل اساسی بحساب می آید و کاربران نگران تمام شدن شارژ باتری و خاموش شدن تلفن همراه خود هستند. کمپانی ریمکس برای رفع این مشکل انواع پاوربانک ها را تولید کرده است. ازجمله آنها می توان به پاوربانک فست شارژ 20000 میلی آمپر PD+QC 22.5W ریمکس مدل rpp-180 اشاره کرد. این پاوربانک با دارا بودن باتری لیتیوم پلیمر به ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت با قابلیت فست شارژ بودن می تواند همزمان 3 دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن شارژ کند.

پاوربانک 20000 میلی آمپر ریمکس مدل rpp-180 دارای 3 خروجی از نوع پورت تایپ C و 2 USB می باشد که از قابلیت PD+QC 22.5W برخوردار می باشد. با استفاده از این پاوربانک شما می توانید دستگاه مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن بدون صرف وقت شارژ کنید و دیگر نگران اتمام شارژ باتری و خاموش شدن دستگاه خود نباشید. همچنین این پاوربانک دارای دو پورت ورودی می باشد که این دو پورت از نوع تایپ C و میکرو USB می باشند.

جنس بدنه این پاوربانک از PC نسوز و پلاستیک فشرده با مقاومت بسیار بالای ABS تشکیل شده که در برابر ضربه و آتش سوزی بسیار مقاوم است. پاوربانک فست شارژ 20000 میلی آمپر PD+QC 22.5W ریمکس مدل rpp-180 دارای یک صفحه دیجیتال LED جهت نشان دادن شارژ خود پاوربانک می باشد. همچنین برای روشن/ خاموش کردن این دستگاه در قسمت کنار آن یک دکمه پاور تعبیه شده است.

پاوربانک 20000 میلی آمپر remax rpp180 در ابعاد و وزنی معادل 14971.429 میلی متر و 428 گرم طراحی شده است. براحتی می توان این پاوربانک را در دست خود نگه داشت یا در کیف خود قرار داد و با خود حمل کرد.

پاوربانک فست شارژ 20000 میلی آمپر PD+QC 22.5W ریمکس مدل rpp-180 دارای یک باتری لیتیوم پلیمری به ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت می باشد. ناگفته نماند که با این پاوربانک می توان همزمان 3 دستگاه را شارژ کرد. همچنین به دلیل باتری لیتیوم پلیمری این پاوربانک قابل حمل در داخل هواپیما می باشد.

خرید پاور بانک ریمکس RPP-180 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاور بانک ریمکس RPP-192 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

آشنایی با پاور بانک ریمکس REMAX ومعرفی 6 محصول آن

اگر به دنبال پاوربانکی با عملکرد برجسته و قابلیت‌های منحصر به فرد هستید، مدل RPP-192 از ریمکس بهترین گزینه است. با وزن بیشتر از ۴۰۰ گرم و کلاس وزنی سنگین، این پاوربانک به عنوان یک همراه قدرتمند برای مسافرت‌ها و استفاده‌های روزمره طراحی شده است.

نمایشگر LED پاوربانک 20000 ریمکسREMAX مدل RPP-192 باعث می‌شود همیشه به میزان شارژ باقی‌مانده در دستگاه آگاه باشید، بنابراین نگرانی از شارژ ناگهانی باتری دیگر وجود ندارد. با ظرفیت اسمی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت، این پاوربانک قادر است گوشی‌ها، تبلت‌ها و دستگاه‌های دیگرتان را به صورت همزمان شارژ کند.

سه درگاه خروجی این دستگاه به همراه فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD) با شدت جریان خروجی ۲.۱ آمپر و ۳.۰ آمپر، امکان شارژ سریع و بهینه دستگاه‌های شما را فراهم می‌کند. از طرفی، جنس پلاستیکی با وزن ۴۱۸ گرم، دوام و مقاومت پاوربانک را تضمین می‌کند.

پاوربانک RPP-192 از نوع باتری لیتیوم پلیمری استفاده می‌کند، که طول عمر باتری بلندتر و عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد. به طور خلاصه، اگر به دنبال یک پاوربانک با کارایی بالا، شارژ سریع، و قابلیت کاربرد در شرایط سنگین هستید، پاوربانک 20000 ریمکسREMAX مدل RPP-192 بهترین انتخاب برای شماست. این محصول به عنوان یک همراه قوی و پایدار، شارژ دستگاه‌هایتان را آسان و مطمئن می‌کند.

خرید پاور بانک ریمکس RPP-192 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاور بانک ریمکس RPP-207 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

آشنایی با پاور بانک ریمکس REMAX ومعرفی 6 محصول آن

پاوربانک ها امروزه در بین کاربران موبایلی نقش بسیار مهمی را دارا می باشند. شما با استفاده از پاوربانک ها می توانید در هر مکانی بدون نیاز به برق، گوشی خودتان را شارژ کنید. 

پاوربانک وایرلس 20000 میلی آمپر ساعت 22.5W ریمکس مدل Remax RPP-207 با پشتیبانی از قابلیت شارژ وایرلس 15W، شارژ فوق سریع 22.5W QC و 18W PD می توانید یک پاوربانک ایدآل برای استفاده های روز مره شما باشد. قابلیت وایرلس شارژ این پاوربانک شما را از حمل کابل برای شارژ تلفن همراه آسوده می کند و به شما این امکان را می دهد حتی در صورت نبود کابل شارژ به راحتی موبایلتان را شارژ کنید.

پاوربانک وایرلس ریمکس RPP-207 از شارژ وایرلس 15w پشتیبانی می کند. این پاوربانک وایرلس با بهرمندی از فناوری جدید تشخیص شیء خارجی FOD هوشمند میتواند گوشی شما را حتی با قاب نیز شارژ بکند که یک مزیت بسیار بزرگ در نوع خود می باشد. همچنین بر روی این پاوربانک فنجانی های مکنده ای برای چسبیدن گوشی همراه بر روی پاوربانک قرار داده شده تا شما به راختی و بدون ترس از لغزش و افتادن گوشی از شارژ وایرلس این پاوربانک بهره ببرید.

به طور مثال پاوربانک وایرلس ریمکس RPP-207 می تواند گوشی آیفون 12promax را در 4.4 ساعت، گوشی هواوی P30 را در 3.3 ساعت و شیائومی 10 را در 3.5 ساعت شارژ کامل بکند.

پاوربانک وایرلس ریمکس RPP-207 دارای 4 پورت خروجی و 2 پورت ورودی می باشد. پورت خروجی USB آبی رنگ می تواند بر روی DC5V به شما 3A و بر روی 9V هم 2.0A خروجی بدهد. پورت دیگر USB که با رنگ نارنجی مشخص می باشد دارای قابلیت Super Fast Charge 22.5W می باشد و می تواند با قابلیت QC گوشی شما را شارژ بکند. همچنین این پورت USB از قابلیت SCP فست شارژ هواوی نیز پشتیبانی می کند و می تواند گوشی مانند هواوی P30 Pro دار در نیم ساعت 60% شارژ بکند. پورت دیگر خروجی/ورودی پاوربانک وایرلس ریمکس RPP-207 از نوع Type-C می باشد که از قابلیت PD 18W بر خوردار است و در آخر پورت خروجی وایرلس این پاوربانک می تواند به شما خروجی 15w بدهد.

این پاوربانک وایرلس دارای یک ورودی میکرو USB برای شارژ پاوربانک می باشد. همچنین برای شارژ سریع این پاوربانک در کمتر از 4 ساعت می توانید از پورت USB C آن نیز استفاده کنید.

نوع باطری قرار گرفته در درون پاوربانک وایرلس ریمکس RPP-207 از نوع لیتیوم پلیمری می باشد. این نوع باتری ها از قابلیت شارژ سریع تری نسبت به باتری های لیتیوم یونی برخوردار هستند و همچنین وزن کمتری نیز دارند. از فابلیت دیگر این باطری ها استفاده از این نوع پاوربانک درون هواپیما می باشد که یک قابلیت منحصر به فرد است. باتری های لیتیوم پلیمری دارای طول عمر بالاتری نسبت به باتری های لیتیوم یونی می باشند.

خرید پاور بانک ریمکس RPP-207 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاور بانک ریمکس RPP-322 ظرفیت 16000 میلی آمپر ساعت

آشنایی با پاور بانک ریمکس REMAX ومعرفی 6 محصول آن

رفتن به سفر همواره دلپذیر بوده است و تنها مشکلی که ممکن است باعث آزردگی شود عدم دسترسی به برق شهری برای شارژ گوشی و سایر لوازمی است که معمولا مورد استفاده قرار می گیرد. برای حل این مشکل شرکت های تولید کننده لوازم جانبی اقدام به تولید پاوربانک ها یا شارژر های همراه نموده اند.

پاوربانک مینی 16000mAh فست شارژ ریمکس مدل RPP-322 محصولی از کمپانی ریمکس است که از نظر ابعاد کوچک و قابل حمل می باشد. باتری استفاده شده برای این پاوربانک ان نوع لیتیوم پلیمری بوده و امنیت بسیار بالایی دارد. همه پورت های این پاوربانک مجهز به تکنولوژی شارژ سریع بوده و خروجی کلی این محصول 20 وات می باشد.

استفاده از تکنولوژی شارژ سریع یا فست شارژر بر روی کلگی های شارژر و پاوربانک ها در سال های اخیر با گسترش زیادی همراه بوده و توسط بسیاری از کاربران مورد استقبال واقع شده است. در پاوربانک مینی 16000mAh فست شارژ ریمکس مدل RPP-322 از تکنولوژی شارژ سریع با توان حداکثر 20 وات بهره می برد و می تواند با سرعت بالا و در مدت زمان بسیار کوتاهی انواع دستگاه ها را شارژ کند.

پاوربانک مینی 16000mAh فست شارژ ریمکس مدل RPP-322 دارای 3 عدد پورت می باشد که با وجود پورت تایپ C مشترک برای ورودی و خروجی می توان نتیجه گرفت که این پاوربانک دارای دو عدد پورت ورودی , 2 عدد پورت خروجی است. پورت های ورودی شامل تایپ C با ولتاژ 5 ولت / 3 آمپر، 9 ولت / 2 آمپر و 12 ولت / 1.5 آمپر با توان 18 وات و پورت میکرو USB با ولتاژ 5 ولت / 2 آمپر، 9 ولت / 2 آمپر با توان حداکثر 18 وات می تواند برای شارژ خود پاوربانک استفاده شود.

پورت های خروجی این پاوربانک نیز شامل یک پورت USB با ولتاژ 5 ولت / 3 آمپر، 9 ولت / 2 آمپر و 12 ولت / 1.5 آمپر با توان حداکثر 18 وات و پورت تایپ C با ولتاژ 5 ولت / 3 آمپر، 9 ولت / 2.2 آمپر، 12 ولت / 1.67 آمپر با توان 20 وات قابل استفاده برای شارژ انواع دستگاه ها می باشد.

باتری استفاده شده در پاوربانک مینی 16000mAh فست شارژ ریمکس مدل RPP-322 از نوع لیتیوم پلیمری است که وزن پایین تری نسبت به سایر باتری ها دارد. استفاده از باتری لیتیوم پلیمری به دلیل وزن پایین یک انتخاب درست می باشد. نکته مهم در مورد استفاده از باتری لیتیوم پلیمری، داشتن امنیت بالاست که از نظر اهمیت بسیار مهم و مورد توجه می باشد. با وجود این باتری می توان با خیال راحت از امنیت پاوربانک از آن بهره برد. ظرفیت باتری این پاوربانک 16000 میلی آمپر ساعت است که با توجه به داشتن قابلیت شارژ سریع از طریق پورت تایپ C حدود 6 ساعت زمان می برد تا به طور کامل شارژ شود.

پاوربانک مینی 16000mAh فست شارژ ریمکس مدل RPP-322 در ابعاد 19011525 میلی متر و وزن تقریبی 342.4 گرم از جنس پلاستیک فشرده و پلی کربنات نسوز ساخته شده است. این پاوربانک 3 عدد پورت دارد و پورت وسطی تایپ C می باشد. در زیر پورت تایپ C از نشانگر LED با 4 عدد چراغ استفاده شده که میزان باتری پاوربانک را نشان می دهد. ابعاد این پاوربانک کوچک و قابل حمل بوده و به همین دلیل به آسانی می توان در هر مکانی با خود همراه کرده و از آن بهره برد.

سازگاری این پاوربانک با توجه به وجود پورت های متنوع بسیار گسترده می باشد. پورت تایپ C این پاوربانک می تواند به عنواع ورودی و خروجی استفاده شود. در استفاده از این پاوربانک هیچ گونه محدودیتی از نظر سیستم عامل وجود نداشته و می توان برای شارژ انواع گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید و iOS استفاده شود.

اگر به دنبال خرید یک پاوربانک با ظرفیت مناسب و اندازه کوچک هستید، پیشنهاد رامان موبایل به شما، خرید پاوربانک مینی 16000mAh فست شارژ ریمکس مدل RPP-322 است.

پاور بانک ریمکس RPP-316 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

آشنایی با پاور بانک ریمکس REMAX ومعرفی 6 محصول آن

استفاده بی وقفه از گوشی های هوشمند تلفن همراه و سایر دیوایس های همراه و نیاز به شارژ آن ها موجب شده تا تقاصا برای خرید پاوربانک هر روز افزایش یابد. پاوربانک 20000mAh ریمکس مدل RPP-316 محصولی از کمپانی ریمکس بوده و دارای کیفیت و کارایی مطلوبی است. این پاوربانک دارای 2 پورت ورودی و 2 خروجی بوده و می تواند به طور همزمان برای شارژ 2 دیوایس مورد استفاده قرار گیرد که در این صورت ولتاژ ورودی برای همه پورت ها 5 ولت / 3 آمپر می باشد.

پاوربانک 20000mAh ریمکس مدل RPP-316 با داشتن قابلیت شارژ سریع می تواند با سرعت بالایی انواع دیوایس را در کوتاهترین زمان ممکن شارژ کند. پورت های این پاوربانک از پروتکل های QC و PD و با توان های 22.5 وات پشتیبانی می کند. دو پورت ورودی استفاده شده در این پاوربانک می تواند با توان 18 وات برای شارژ خود پاوربانک مورد استفاده قرار گیرد. توجه داشته باشید که کابل و خود دیوایس نیز باید از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کند. این پاوربانک می تواند به طور همزمان 2 دستگاه را شارژ کند.

پاوربانک 20000mAh ریمکس مدل RPP-316 دارای 3 پورت می باشد که پورت های ورودی آن شامل پورت تایپ C و پورت میکرو USB بوده و پورت های خروجی آن شامل پورت تایپ C و پورت USB می باشد. پورت تایپ C مشترک به عنوان ورودی و خروجی کارایی دارد. توجه داشته باشید که انتخاب پورت مناسب بر عهده کاربر می باشد و باید با توجه به ولتاژ و شدت جریان هر کدام از پورت های پاوربانک و دیوایس مورد نظر صورت گیرد.

باتری استفاده شده در پاوربانک 20000mAh ریمکس مدل RPP-316 از نوع لیتیوم پلیمری بوده و از نظر عمر مفید و امنیت شرایط بسیار مطلوبی دارد. رعایت سایر پروتکل های ایمنی در این پاوربانک به دلیل بهره گیری از تراشه هوشمند کنترل جریان قابلیت حمل در سفرهای هوایی را دارد.

پاوربانک 20000mAh ریمکس مدل RPP-316 در ابعاد 137*6835*28.5 میلی متر و وزن 403 گرم از جنس پلاستیک فشرده (ABS) و پلی کربنات (PC) مقاوم در برابر آتش سوزی ساخته شده است. همگی پورت های ورودی و خروجی این پاوربانک در قسمت جلویی آن جایگذاری شده است. در قسمت رویی آن نیز از یک نشانگر LED بهره گرفته شده است. این پاوربانک دارای 3 پورت است که در قسمت جلویی آن قرار دارد.

پاوربانک 20000mAh ریمکس مدل RPP-316 با داشتن قابلیت شارژ سریع و پروتکل های متفاوت و پورت های متنوع ورودی و خروجی، می تواند برای شارژ انواع دیوایس ها مانند گوشی های هوشمند، تبلت و … با انواع سیستم عامل ها مورد استفاده قرار گیرد.

اگر قصد خرید یک پاوربانک با قابلیت شارژ سریع را دارید که ظرفیت بالایی داشته و حمل آن آسان باشد، پیشنهاد رامان موبایل به شما خرید پاوربانک 20000mAh ریمکس مدل RPP-316 می باشد. در صورت تمایل به خرید این پاوربانک دارای کابل می توانید از طریق همین صفحه و با ضمانت اصالت و سلامت کالا اقدام به خرید نمایید.

سایت رسمی پاور بانک ریمکس

13 دیدگاه در “آشنایی با پاور بانک ریمکس REMAX ومعرفی 6 محصول آن

  1. محمد ربیعی گفت:

    مطالبتون کاملا آموزنده هستند

    1. Ramanmobile گفت:

      ممنون که توجه فرمودید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *